Tag: Three Things

Door blogster Nicole ben ik uitgekozen om deze tag in te vullen! Ik vind het altijd super leuk om zulk soort tags van andere bloggers te lezen. Je leert namelijk de personen achter de blogs nog iets beter kennen en meestal is het erg verassend! Dus, hierbij deel ik met jullie mijn three things…

Drie dingen in mijn tas:

  • Notitieboekje
  • Handcreme of bodybutter
  • 233 pennen…

tag 3 things

Drie soorten favoriete make-upproducten:

  • Blush – geeft net even dat gezonde en frisse!
  • Foundation
  • Mascara – elke dag draag ik dit!

Drie dingen gevonden op mijn bureau:

  • Een vanillegeurkaars – voor als je het nog niet wist: ik hou van vanille!
  • Doosje van de parfum Scarlet – deze parfum heb ik vorige week cadeau gekregen
  • USB lipstickje van Grazia – lees hier mijn verslag van de bloggers masterclass

tag 3 things

Drie favoriete meubels in mijn kamer:

  • Mijn bureaustoel – waar een super zacht schapenkleedje op ligt!
  • Mijn bed – geen bed ligt zo fijn als je eigen bedje
  • Mijn bureau

Drie favoriete fruitstukken:

  • Aardbei – bijt er stukje af en dip hem in bruine bastaardsuiker, omnomnom!
  • Mango – kilo’s kan ik er van op!
  • Banaan – eet ik vaak samen met een bakje yoghurt

Drie blogs die ik haast elke dag bezoek:

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:

  • Hot Stuff van Donna Summer – ik ben een echte seventies & eighties muziek liefhebster!
  • Summertime Sadness van Lana Del Rey
  • Monkey Man van Amy Winehouse

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:

  • waarom is mijn vakantie al weer bijna afgelopen!
  • aan een van de meest lekkere geuren op aarde: Alien van Thierry Mugler
  • wanneer ik weer eens een kringloopwinkel bezoek!

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid:

  • Willemijn (van Lifelifegorgeous.nl) – ik heb haar nooit ontmoet, maar ze lijkt me een super leuke, spontane en grappige meid!
  • Nikkie (van Nikkietutorials.com) – ze lijkt me ontzettend spontaan en grappig en haar filmpjes vind ik geweldig!
  • Angel – schrijft geweldige columns bij beautylab.nl en ze is bekend van haar geweldige filmpjes waarin ze het typetje Samantha uit Utreg speelt! Ze is lekker uitbundig en dat vind ik super leuk aan haar! Ook is ze werkzaam bij webshop The Beauty Bakery.

Drie leukste kledingstukken in mijn kast:

  • mijn zwart/witte jurkje van Asos
  • mijn zwarte bikerjake van de Bershka
  • mijn zachtroze blazer van H&M

Drie favoriete parfums op dit moment:

  • Miss Dior eau de Parfum
  • Scarlet van Cacharel
  • Eau Tendre van Chanel (Chance)

tag 3 things

Drie favoriete gerechten:

  • Sushi!
  • Spaghetti Carbonara
  • Mexicaanse Tacos


De tag die ik zelf verzonnen heb:
Drie dingen die mij gelukkig maken:

  • kusjes en knuffels!
  • eten – ja, ik ben echt een vreetkous!
  • cadeautjes geven en ontvangen 

Bij deze tag ik de volgende drie bloggers: Marieke (beautyofliving.com) Liset (beautydagboek.com) en Kimberly (birdsandbeez.nl)

Ik hoop dat je het leuk vond om mijn three things tag te lezen!

Liefs,
Anouk

6 gedachten over “Tag: Three Things

Plaats een reactie